Daisypath Anniversary tickers

Zara Sofea Sweeeetheart

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Powered By Blogger

Isnin, 28 Mac 2011


Bismillahirrahmanirrahim...

Salam pembuka bicara...lame sungguh aku xupdate blog nie...dh usang dh..actly bkn saje2 xnk update ttpi kesihatan x mengizinkan...xblh nk tenung laptop lame2...skit rase loya pas2 muntah...kalo bkk FB pn skjp2 je...

Alhamdulillah my pregnancy dh 16 mggu 6 hr..prut pn dh mkin m'besar..smpai dh ramai yg tegur.."nana...dh nmpk perut..!"..hihi kdg2 rase malu plak ble org ckp cmtu...tp ble fkr2 blk watpe nk malu...aku patut b'syukur sbb telah d'beri rezki(zuriat)dlm jangkamasa yg singkat slps kawen...Alhamdulillah...rezki yg x d'sangka2...actly ktorng xde pn m'hrp sgt...just trime ape je rezki dr ALLAH...thanks a lot my DEAR..sbb berikan hadiah & rezki yg xt'nilai kpd kami b'2....

Dalam masa 2,3 bln nie kshtn aku sgt t'ganggu...aku alami alahan yg agak hebat hingga menguji kesabaran & keimanan...aku nk gi keje xblh, nk gi jenjalan xblh, nk mkn xblh, nk minum xblh, duduk slh, berdiri salah...mmg sumenye serba xkena...hubby aku smpai dh xtau nk wat cemana lg dgn aku nie...yg paling sadisnye...aku xblh duk kt umah sendiri...dh 2bln dh ni ktorng 'menumpang' kt umah family hubby aku..yg peliknya...bile aku melangkah masuk umah je aku trus muntah..rase mcm ade yg xkena dgn bau umah tu...tp hubby aku n sesape je yg dtg umah ktorng ckp umah ktorng bau wangi je...ye mmg wangi...aku xthn bau wangi tu...mmg sgt2 pelik...umah dh cat lawa2 pas2 xleh duduk plak...hmmm mayb baby aku xsuke umah ni kot?? ntah la.......

Hmmm sampai sini jela ye utk hr ni...maghrib dh masuk ni...tp mane la hubby x sampai umah lg nie....huhuhu...


      - to be continue soon -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan