Daisypath Anniversary tickers

Zara Sofea Sweeeetheart

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Powered By Blogger

Sabtu, 8 Januari 2011

morning sickness kerr...everytime sickness?? hehee..

Assalamualaikum...

hr nie boring xtau nk watpe....
ptutnye gi attend majlis org kawen wit my parent in law...
tp keadaan dri aku plak xmengizinkan...

lately aku dh mula rase penig2,pitam n muntah (tp xkuar pape)
mungkin aku dh stat ber'alahan'...
smlm gi Empire Mall dgn hubby kt Subang tu...
pas2 ktorng jln kaki plak ke Subang Parade...
tetibe blh plak mate aku berpinar2 kt stu...
rase nk pitam pn ade...
pas2 hubby trus ajak blk...
tp sblm blk tu sempat gak tangkap baskin robin 1,keh3...

mase on the way blk tu aku mabuk2 dlm kete
Asek 'wek...wek..wek...' tp xkuar pape pn...
hubby risau n xsng duduk dia tgk aku cmtu..
aku mintak dia singgah petrol pam sat beli asam...
ble dh mkn asam tu baru la rase lega sket...

pas2 sampai2 je rmh aku trus terbaring atas katil...
aku mintak dia urut2kn kpale aku yg pening2 ni...
Alhamdulillah...lps hubby urut aku jd lega...
baby ngade2 ye nk papa urut jgk...
td mama urut sndri xmau elok plak...
hihi...ngade2 kn...

hmmm kla...
perut pn dh berbunyi2 ni...
aku teringin plak nk mkn Dominos...
terbayang2 pizza die yg rangup n nipis tu....nyum nyum...
hehehe...k la..Daaaa....

2 ulasan:

  1. Biasalah tuh ana..awal2 mengandung..
    time muntah tuh mmg tak dinafikan mmg perit..sbb muntah tp xkuar pape..sakit giler sbb tarik urat perut..saba erk...plg lama pon alahan mgkn smp kandungan umur 4 bulan..

    BalasPadam
  2. betul2...dhla muntah xkuar pape pas2 pening tak tau nk ckp cmner...smpai berbintang2 pandangan...huhu xsbr nnk tggu 4bln...

    BalasPadam