Daisypath Anniversary tickers

Zara Sofea Sweeeetheart

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Powered By Blogger

Selasa, 27 Julai 2010

I Forgive U...Please Forgive Me..

Hmmm mcm2 dugaan yg berlaku time nk dekat2 nikah ni..especially dugaan yg berkaitan hati & prasaan..mmg menguji kesabaran dan keimanan betul..mane tak nye..aku hampir2 give-up.. tp nasib baik la si dia memulihkan keadaan..Thanks to Allah yg berjaya lembutkan hati kami berdua..

Hikmah disebalik peristiwa ni..kami jd semakin rapat..dan dia sgt mengambil berat akan diri aku..Aku bersyukur sgt2...Bla dia terangkan segala2nya hati aku jd lega..Thanks Dear coz love me truthfully..

Aku doakan semoga hubungan kami diredhai Allah dan diberi keberkatan..Kami decide utk berkahwin ni pn kerana Allah..kerana kami takut akan hukuman & balasan Allah.. Doakan semoga kami bahagia & dikurniakan rmai putera-puteri yg soleh & solehah..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan